Bailine Norge

Klinikkinformasjon: 815 21 777

Kontor: 22 93 13 10

Telefax: 22 93 13 12

E-post: info@bailine.no

Intranett: (for klinikkeiere)

Facebook

Bailine © 2019. Powered by Global Web PartnerOm websiden  |   Personvern

Bailine Forum

mars 25

Er du veiet og funnet for lett?

0 kommentarer

Redigert: mars 25

 

Bailine er mer enn slanking

Alle er enige om at det er viktig å holde kroppen i form ved regelmessig trening og riktig kosthold. Men like viktig er det å ta vare på våre mentale sider. De fleste bruker bare en liten del av hjernens kapasitet.

 

Bailine PlusseffektenBailine Plusseffekten
Plusseffekten gir deg kontroll over livet

 

 

Skap den fremtiden du ønsker med Bailine Plusseffekten.

Bailine gir deg hjelp til å få kontroll over livet her og nå og fremtiden. Målet er å gjøre deg i stand til å få akkurat det livet du har lyst på. Og vil du bli slankere, finner du din idealvekt med våre skreddersydde trenings- og kostholdsprogrammer. Men kurset kan også gi deg mye mer. Du kan få kunnskap om hvordan du øker effektiviteten din, får større selvtillit, forbedrer familielivet eller oppnår et hvilket som helst mål du har!

 

Plusseffekten i Bailine er at du kan lærer du å utnytte tenkeevnen og kreativiteten bedre. Det vil du kunne ha stor glede av både privat og i jobb.

 

Hvordan du utvikler din personlighet.

Et visst antall mennesker kan sammenlignes med like mange kuler i alle mulige størrelser og i alle regnbuens farger. Prøver vi å finne gjennomsnittsfargen av disse kulene blir resultatet en meningsløshet.

Vi kan få frem gjennomsnittsfargen ved å feste kulene til en sirkelformet dreieskive og la den snurre rundt med stor hastighet.

Det vi kan kalle gjennomsnittsfargen, blir skittengrått – skjønt det ikke finnes en eneste skittengrå kule i hele samlingen.

Mennesker er ikke mindre ulike enn disse kulene. Skulle vi prøve å finne frem til et gjennomsnittsmenneske ville vi fått et meningsløst resultat, fordi vi alle er ulike. Vi er hver for oss en ener.

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du tenker på at verden er befolket av individer, hvert enkelt med sitt medfødte særpreg som påvirker hvert eneste øyeblikk av hennes eller hans tilværelse, får du et helt nytt syn på livet i alle dets avskygninger.

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du interessert i å vite hvorfor mennesker reagerer som de gjør?

Hva er det som er vesentlig for de fleste? Hvilke ønsker er det folk flest har?

Under hvilke forhold blir de fleste lett motiverte? Hvordan har det seg at noen nesten alltid gjør lykkes i livet – mens andre ikke får det til? Hvor ofte har du ikke hørt – og selv sagt,

 

«Hvorfor søren gjorde hun det der? Hun hadde jo ingen grunn til det?»

 

En psykolog kunne si at mennesker aldri handler uten et motiv eller en grunn. Psykologi handler nettopp om menneskers oppførsel – hva som stimulerer og motiverer deres atferd – og forbindelseslinjene mellom motiv og aktiv handling.

Vår oppførsel – hva vi gjør i øyeblikket – springer ut av det som motiverer oss. Det gjelder for et lite barn som skal ta de første skrittene, en trettenårs jente som oppfører seg som dame, et styre som fortviler over produksjonssvikt, eller en kunde som vakler mellom et ja eller nei til en selger.

 

Plusseffekten i Bailine får klienten til å utvikle alle farger i sitt personlighetsspekter. En lærer hvordan en blir en fargerik personlighet som hever seg over detaljene, men lik regnbuen, bevarer kontakt med jorden.

Nyeste innlegg
  • Lavkarbobrød
  • Bailinemetoden har gitt hjelp til hundretusener av kvinner til å finne igjen sin slanke figur, bli kvitt sin overvekt for alltid, samt hjulpet mange med å lindre kroniske smerter. Den nye boken vil lære deg mye nytt om kosthold og helse til glede for deg selv – og resten av familien. I boken kan du lese om: Hvordan du finner frem til din nye, sunne og positive livsstil Nytt om mental trening og effektive ‘tankedietter’ Du lærer deg nye teknikker for avslapping, stressreduksjon og hvordan du motiverer deg til å gjøre det du må Hvorfor et kosthold ikke er sort eller hvitt men en regnbue av kostholdsplaner. Et kosthold eller en ernæring som fungerer bra for én person, har kanskje ingen innvirkning på person nummer to og kan forverre situasjonen for en tredje Hvorfor du bør teste om du bør leve på et hvitt, rødt, gult, grønt eller blått kosthold. Fremtidens kosthold for deg Å leve på et riktig kosthold for din personlige forbrenning sikrer deg den beste helse – og et langt og friskere liv I boken finner du mange spennende oppskrifter på frokoster, lunsjer og middager som passer for deg og hva hver rett inneholder av fett, protein og karbohydrater. Hvordan du kan finjustere kostholdet etter din blodtype og forklaringer på viktige vitaminer og mineraler som kan være nødvendig for enkelte. Om krydder som gir deg kontroll over sultfølelsen. Fysiske øvelser som vil forme figuren din til riktige proporsjoner. Fysisk aktivitet som passer for deg og som gjør kroppen din glad. Enten det er figurformingsøvelser for ulike deler av kroppen eller styrketrening med vekter for kvinner. Boken er vakkert illustrert med flotte fargefoto og nyttige kostholdstabeller Bailine boken koster kr. 348,- inkl. porto Du kan bestille boken her
  • Menneskekroppen består av 55-60% vann, og vi kan bare leve noen få dager uten vann. Vann finnes i alle celler og kroppsvæsker. Det oppløser og transporterer stoffer til cellene og bidrar til å regulere temperaturen når kroppen svetter. vanntap: ca. 1 1/2 liter pr. dagvannbehov: 2-3 liter daglig. (ca. 20% får vi gjennom maten vi spiser.) Vannbehovet kan bli mye større ved hardt fysisk arbeid og varme. Drikk derfor nok rent vann både før, under og etter trening når du går til en Bailine salong. Et ‘adekvat inntak’ for en voksen kvinne er 2 liter i vårt klima (for menn 2,5 liter). Rent vann og andre drikkevarer utgjør omtrent 80% av væskeinntaket, mens maten bidrar med de øvrige 20% (dette kommer naturligvis også an på kostholdet). Å drikke en halvliter vann tre ganger om dagen en halvtime før de tre store måltidene kan bidra til at du går ned i vekt, viser bl.a. en studie fra universitetet i Birmingham ( eng ). Et utvalg av overvektige voksne personer deltok i studien. Samtlige ble fulgt av forskerne i 12 uker. Deltakerne fikk råd om hvordan de kunne tilpasse sin livsstil ved å forbedre kostholdet og finne rett mengde fysisk aktivitet. Samtidig fikk halvparten av personene beskjed å drikke vann før måltidene, mens de andre ble rådet til å forestille seg at de var mette før de spiste. Resultatet ble at gruppen som fikk beskjed om å drikke vann, gikk i gjennomsnitt ned 1.3 kilo mer enn den andre gruppen. Neste gang du føler trang til å spise mellom måltidene; drikk et glass vann i stedet. Når kroppen mangler vann sender hjernen et signal til kroppen om at den er sulten mens det i virkeligheten kan hende du bare er tørst. Hvis du drikker sitronvann gjør den gule fargen det litt festligere å drikke vann Sitronen er full av nyttigheter som Vitamin C, Kalsium, Magnesium samt Pektin som kan stagge matlysten. Sitron hjelper leveren med å produsere syren som trengs for at fordøyelsen skal kunne gå sin gang og hjelper til å holde giftstoffer borte fra fordøyelseskanalen. Sitronvannet er en naturlige vei å gå for å få frisk pust. Men vi snakker om sitronvann. Ikke ren sitronjuice. Grunnen til det er at tannemaljen din ikke vil sette pris på ren sitronjuicen. Forskning.no har også skrevet om nytten av vann . #vann #sitronvann #giftstoffer #aktivitet #kroppsvæske
bailine-logo.png